Retur

När du skickar tillbaka en försändelse till oss rekommenderar vi att du bifogar en anteckning med ditt beställningsnummer och skriver vad du vill få ut av returen – då går returprocessen snabbast.

Du måste returnera din beställning till oss utan onödigt dröjsmål och senast 14 dagar efter att du meddelat oss att du ångrar ditt köp. Du måste stå för de direkta kostnaderna i samband med returneringen av varan. Du har ansvar för varan tills vi har tagit emot returen. Spara därför inlämningskvittot och eventuellt ditt spårningsnummer.

Om originalförpackningen saknas kan värdet på varan minska, så om du önskar alla pengar tillbaka rekommenderar vi att du returnerar varan i originalförpackningen.

Om du har provat varan i en omfattning utöver vad som beskrivs ovan betraktar vi den som använd, vilket innebär att Nailster kan vägra att återbetala hela beloppet enligt lagen för distanshandel, men vi kommer i samråd med kunden att komma överens om ett skäligt återbetalningsbelopp. Detta gäller endast om varan inte har samma värde som när den mottogs och Nailster därför inte kan sälja varan som ny och till nypris.

Köp returetikett

Om du vill returnera dina varor kan du nu köpa en direkt GLS-paketetikett. Du kommer att få din etikett via e-post, som måste skrivas ut och fästas på paketet. Lämna sedan in den i en GLS-paketbutik. En returetikett kostar 50 DKK.

Köp en retursedel

Returer

ADRESS:
Pearlwax ApS
Danmarksvej 30A
8660 Skanderborg
Danmark

Observera: Vår nöjdhetsgaranti täcker bara upp till 2 använda påsar.

Ladda ner retursedel